در صورت مشکل در ثبت سفارش یا پیگیری آن حتما با شماره 09999914865 یا آیدی ic_city@ در ارتباط باشید.
شبکه های اجتماعی ما

سیاست حریم خصوصی

فروشگاه شهر آیسی

پرداخت 

پرداخت وبسایت شهر آیسی از طریق دو درگاه پرداختی اینترنتی و کارت به کارت امکان پذیر است. کارمزد انتقال و مالیات ها برای اداره کل مالیات و بانک می‌باشد، پس این مبالغ به هیچ وجه قابل استرداد نمی‌باشد. اگر شرایط استرداد مبلغ رو داشته باشید، این مبالغ از مبلغ کلی کسر می‌گردد. مبالغ پرداختی شما بعد از 72 ساعت به حساب وبسایت شهر آیسی واریز می‌گردد تا این زمان امکان هیچ گونه استرداد مبلغ فراهم نیست.

در روش کارت به کارت نیز در صورتی که رسید واریز مبلغ به مدیریت ارسال نگردد هر گونه تاخیر یا عدم ارسال به عهده خریدار است. همچنین انجام فرآیند ارسال در روش کارت به کارت پبعد از نشستن به حساب وبسایت آغاز می‌گردد، ارسال کالایی که هزینه آن به صورت حواله یا انتقال پایا و غیره انجام شده باشد، بعد از نشستن مبلغ فرآیند ارسال انجام می‌گیرد.

سفارشات

آماده سازی سفارش: پس از ثبت سفارش، در صف پردازش سفارشات قرار می گیرد و سفارش شما بسته بندی می‌شود زمان انجام این مرحله می‌تواند تا 7 روز به طول بینجامد، البته لازم به ذکر است که اغلب تا 2 روز کاری مرسولات ارسال می‌گردد، کلیه واحدهای امور سفارشات، انبار و بسته بندی ، برای آماده سازی هرچه سریعتر سفارشات در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان عزیز نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

لغو سفارش: خریدار محترم باید قبل از ثبت شدن مرسوله در اداره پست مربوطه اقدام به در خواست مرجوع کردن و مستردد کردن هزینه ها نماید. هزینه های مستردد شده با کسر تا 5 درصد به علاوه کارمزد انتقال بانکی به خریدار محترم برگشت خواهد داده شد. امکان لغو سفارش بعد از ارسال به هیچ عنوان وجود ندارد. اگر قبل از ارسال در خواست لغو یا تعویض کردن کالا هم با دریافت 5 درصد روی هزینه کالای جدید می باشد. این 5 درصد و کارمزد انتقال بانکی صرفاً هزینه مربوط به مالیات های افزوده شده و کارمزد بانکی می باشد. بعد از ثبت کالا در اداره پست یا تیچاکس هیچ گونه اقدام نظیر تعویض – مرجوع کردن و … امکان پذیر نمی باشد.  

مرجوع کردن: مشتری محترم توجه داشته باشد که مرجوع کردن سفارش در صورتی میسر هست که مشکل یا عدم تطابق کالا وجود داشته باشد، ضمنا کالا ها قبل از ارسال تست و ویدیو تست از آن ها ضبط می‌گردد. فقط تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا در خواست مرجوعی کالا مشروط بر عدم تطابق با توضیحات امکان پذیر است. هزینه مرجوع کردن بر عهده مشتری می‌‎باشد. 

اگر در حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی قابل رویت هستند خودداری نمایید. خریدار مکلف است بلافاصله پس از دریافت کالا، در مقابل کالارسان اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. این بند فقط برای ارسال با سرویس پستی ویژه و پیشتاز و پس کرایه تیپاکس است. پست سفارشی هیچ گونه بیمه و جبران خسارت نخواهد داشت. 

چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره، باشد؛ خریدار می تواند از تحویل کالا اجتناب کند. در غیر اینصورت، تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد. مختص ارسال با سرویس پستی ویژه و پیشتاز و پس کرایه تیپاکس است. پست سفارشی هیچ گونه بیمه و جبران خسارت نخواهد داشت. 

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمام مرسوله‌ها توسط وبسایت شهر آیسی ، تحویل آن به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است.

کالا های فوق حساس:  اگر مشتری در هنگام ثبت سفارش کالاهای شکستی (مانیتور، کامپیوتر یکپارچه، پرینتر و کیس های شیشه ای) راه حمل و نقل “پست” را انتخاب کند، مسئولیت شکستن و آسیب دیدگی در ارسال بر عهده مشتری می باشد. چراکه اداره پست مسئولیت آسیب به کالاهای شکستنی را به لحاظ بیمه و غرامت بر عهده نمیگیرد.

پیگیری کالای آسیب دیده : پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است. 

عدم دریافت کالا یا عدم حضور گیرنده برای دریافت کالا یا سر باز زدن از دریافت کالا : در این موارد مرسوله توسط شرکت توزیع کننده به انبار سایت مرجوع می‌گردد. مشتری برای دریافت مجدد کالا بایستی هزینه پستی پرداخت کننده در صورتی که گیرنده شیوه پس کرایه را انتخاب کرده باشد، بایستی هزینه ارسال قبلی را مجدد پرداخت و اقدام به درخواست مجدد برای ارسال کنند.

محصولات

توضیحات محصولات: عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.

 

 

حريم شخصي و قوانین ما

قوانین و مقررات

درمورد ما قوانین و حریم شخصی بین مشتری و وبسایت را بدانید...

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

صفحه نخست
0 مورد سبد خريد
0 علاقه‌مندی
0 مقایسه
حساب کاربری من